1 mar 2013

Gazetka Msp

Gazetka Msp jest super!
A oto co jest w środku takiej gazetki
2 prezenty: Kod i 4 zawieszki na drzwi,
- s. 4-5 ,,Przewodnik",
- s. 6-7 Komiks ,,gwiazda filmowa",
- s. 8 ,, Stwórz własną movie star",
- s. 9 ,, Co z ciebie za typ" (zabawa),
- s. 10-10 ,, Poradnik zakupów",
- s. 12-13 ,, Poznaj gwizdy" (sweet pokoje Msp),
- s. 14.15 ,, Poznaj gwiazdy" (o Msp itp.),
- s. 16-17 ,, Bogactwo i sława" (jak zdobywać Sc i Fame),
- s. 18-19 Plakat ,, Wesołe Miasteczko",
- s. 20 Komiks ,, Niesforny pieszczoch",
- s. 21 ,, Kochana Boonies" (rysowanie własnego Boonie),
- s. 22-23 ,, Super Konkurs" ,
- s. 24-25 ,, Kocham kino - Akademia filmowa (jak nakręcić super film),
- s. 26 ,, Tajemnicze dialogi" (zabawa),
- s. 27 ,, Rady dla graczy" (rady dotyczące gier na Msp),
- s. 28-29 ,, Wytnij movie star" (ubieranie movie star),
- s. 30 ,, Za kulisami",
- s. 31 ,, Naucz się projektować", 
- s. 32 ,, Gwiazdy-rozjazdy" (zabawa),

- s. 33 ,, Znajdź Boonies" (zabawa),
- s. 34 ,, Dobry przyjaciel" (Quiz) - ,,Quiz filmowy",
- s. 35 ,, Gwiazdorski obciach" (obciachowe historie innych).
                               KONIEC

5 komentarzy:

  1. ja mam tom gazetke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie można ją kupić? Byłam już wszędzie i nawet w Empiku i Folkolterze jej nie ma :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam w kiosku w biedronce xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja radze wam kupować w najmniej znanych kioskach, ponieważ takie najmniej znane mają najmniej klientów, a skoro mają ich najmniej to prawie nic dziennie nie sprzedają, więc moim zdaniem tam powinna być taka gazetka bo ja właśnie tak kupiłam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam w kozigłowach w kiosku, którego nawet nie znam i byłam tam tylko raz, a mieli tam chyba z tuzin tych gazetek:)

    OdpowiedzUsuń