9 mar 2013

Oddam Konta

Ostatnio nie mam czasu na komputer. Więc skoro nie moge wchodzić na Msp, to postanowiłam, że oddam wam moje inne, niepotrzebne mi konta.

Login:   misia'-' - Ha**o:  doma2002                                                           Login:   VIP!?  -  Ha**o:    doma200                                                             Login:   Jestem Sweet !!! - Ha**o: domi200
Login:   Charlot <3 - Ha**o: domika20

To som właśnie moje niepotrzebne mi konta. 
Informuje was jednak, że wszystkie mają 2 lvl, ale som bardzo blisko 3 :)
A jeśli nie uda wam sie wejść na któreś z tych kont, to znaczy, że ktoś już na nie wcześniej wszedł i zmienił hasło. O i jeszcze dla takich co nie wieżą, to mówie: 
Jeśli nie wieżycie, że te konta istnieją, to se wpiszcie ich loginy do wyszukiwarki znajomych i poszukajcie, a bedą!
Pozdrawiam! 
      Baj!
              

6 komentarzy:

  1. Ja weszłam na wszystkie tylko na tom Charlot i VIP mi sie nie udało. Pewno już ktos wszedł :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mi weszło na wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja weszłam tylko na misia'-'

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na Jestem Sweet!!!
    i
    VIP?!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na żaden bo one mają 2 lvl mi som nie potrzebne, bo niedawno uzbierałam 18 lvl więc wiecie

    OdpowiedzUsuń
  6. O bosh, a ja mam 22 i co? chwale sie tym?

    OdpowiedzUsuń