30 mar 2013

Wywiad z Arli z Msp

Ja: Od jak dawna grasz na Msp?
Arli: Nie pamiętam... Od lipca 2012 
Ja: Często wchodzisz?
Arli: No jak mam czas to wchodze, teraz prawie codziennie, bo zbieram Avards
Ja: Co ci sie najbardziej podoba na Msp?
Arli: Nwm, chyba wszystko a najbardziej tworzenie filmów xD
Ja: Gdybyś mogła, to co byś zmieniła na Msp?
Arli: może, żeby było można tworzyć własne animki to by było fajne xD
Ja: A co ci sie nie podoba na Msp?
Arli: To że  nie można tworzyć własnych animek... :D
Ja: A co myślisz o byciu Vip?
Arli: No właśnie, bo wszyscy myślą, że to jest ekstra super!
Ale moim zdaniem jest tylko super, bo ciągle mnie ktoś do znaj zaprasza a mi sie nie chce nikogo przyjmować bo nie mam miejsca w znaj!
Ja: A skoro tak to ile masz znaj?
Arli: 2397, a moge mieć 2500 bo wiesz z vipem co więcej sie może mieć
Ja: Ok. Chcesz coś jeszcze powiedzieć? Tak na zakończenie?
Arli: Oglondajcie moje filmy! O i jeszcze nie pytajcie mnie czy dam prezent z listy lub szafy bo to denerwuje!
Ja: Ok dzienki za wywiad
Arli: Spk ja też dziękuje..


Profil Arli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz