30 mar 2013

UWAGA OSZUŚCI!

Oto lista kilku osób na Msp, które oszukują, kradną konta idt:

1. MrDiana - Chciała wymienić się ze mną spodniami, ale powiedziała, że przez wymienianie sie komp jej sie zacina, więc dałam jej spodnie w prezencie, a ona miała mi dać te swoje, ale nie dała i mnie zablokowała :/

2. love-you12 - widziałam jak gada w chat z takom jednom:
love-you12: Hej kupić ci vipa na rok
Chelsi1234: No jasne!!!!
love-you12: To cho do mojego pokoju to ci wszystko powiem
Chelsi1234: Ok
      ...
(I ja też poszłam do jej pokoju)

love-you12: To podaj mi teraz swój e-mail
Chelsi1234: (tu podała swój e-mail, którego nie pamietam)
love-you12: Ok a ha**o?
Chelsi1234: powiem ci jak ona wyjdzie!

I wtedy mnie wyżuciła.

3. Wyluzowana323 - Urządziła Top-Model w pokoju i mówiła, że nagrądą jest Vip. Dużo osób przyszło.
Kiedy jedna z dziwczyn wygrała Wyluzowana323 kazała nam wyjść z jej pokoju.
Ja jednak zostałam i schowałam sie za kanapą, tak że mnie nie było widać na serio!
No i ona gadała ze zwyciężczynią coś takiego:
Wyluzowana323: to podaj mi swoje ha**o, a ja wejde na twoje konto, ale spoko obiecuje, że go nie ukradne.
Laska15: Ok moje ha**o: (sory ale nie powiem wam bo nie pamiętam :/ )
Wyzuzowana323: Ok teraz wejde i ci kupie vipa ale tylko na miesiąc
Laska15: Oki

No i kilka dni później jak spotkałam się z Laska15 to powiedziała mi, że Wyluzowana323 ukradła jej prawie wszystkie ciuchy...

Strzeżcie się oszustów i złodziei z Msp!
Bo kto wie... Może kiedyś uwezmą się na was..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz