31 mar 2013

Zaręczyny na Msp ♥

Może i w to nie uwierzycie, ale moja kuzynka, która ma już skończone 19 lat, wciąż gra na Msp!
Jej chłopak też gra i wiecie co?
Tak, oświadczył sie jej!

To było takie słodkie!!!
A wyglądało to tak:

On: Hej misiek
Ona: Mówiłam ci że nie jestem misiek tylko misiaczek :D
On: No wiem ale to słodkie
Ona: :)
On: Wiesz, jesteśmy razem od dawna
Ona: No
On: Więc ...
Ona: Do czego zmierzasz? czekaj... oświadczasz się mi?!
On: ( użył animki z oświadczynami "prospal" ) Klaudio czy wyjdziesz za mnie?
Ona: ... Tak! ( użyła animki "blow kiss", a potem " hallowen rose"

To było przesłodkie!!!
            ♥♥♥
Potem obaj sie wylogowali i ona do niego poszła i on jej dał pierścionek itd..
To było w wakacje i ślub wzięli nad morzem.
Zdjęć wam nie pokarze bo nie mam..
No to tyle baj! ☺☺☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz