31 maj 2013

Konkurs - Msp/LoL

W tym konkursie chodzi głównie oto, byście wymyślili jaki kol wiek kawał związany z MSP, może to być także zwykły inny kawał, tyle że przerobiony :) Rozumiecie?

Kawały piszcie w komach, lub w mojej księdze gości na MSP, możecie też wysłać mi je e-mailem co jest najlepszym pomysłem .. Mój e-mail znajdziecie w zakładce u góry pt: Kontakt

Koniec Konkursu        30.06.13           
Ogłoszenie wyników   01.07.13

Konkurs zakończony!!!


Wielkie gratulacje dla:
Hiphopxdxd
za zajęcie pierwszego miejsca,
oraz za najlepszy i najśmieszniejszy kawał dotyczący 
Msp :D
A oto i kawał Hiphopxdxd:

3 Moviestar; Hiphopxdx, Doma12 i Olka321,
chciały pójść do sklepu i kupić sobie nowe ciuszki.
Nagle zatrzymał je administrator Msp i powiedział, że nie przepuści ich dopóki nie poproszą ALAKINGI o coś głupiego.
Pierwsza poszła Hiphopxdxd i poprasiła o wystąpienie w jej filmie, ALAKINGA się zgodziła i Hiphopxdxd poszła na zakupy. 
Dalej Doma12 poprosiła ALAKINGĘ o prezent z listy życzeń, a po chwili zaczęła płakać i śmiać się.

-Dlaczego płaczesz? - spytał administrator.
-Bo ALAKINGA wyśmiała mnie i skrzyczała. - powiedziała Doma12.
-A dlaczego się śmiejesz?
- Bo Olka321 właśnie prosi ALAKINGĘ, żeby jej oddała swoje konto :D

Wiem, wiem..
może i ten kawał nie był zbyt śmieszny, ale to był najleprzy kawał jaki mi przysłaliście, więc nie miejcie pretensji do mnie, tylko do siebie, ponieważ nie umiecie wymyślać kawałów :p

No to tyle..
Jeszcze raz gratuluję Hiphopxdxd
i zapraszam do udziału w następnym konkursie już nie długo!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz