27 sie 2013

Keep calm..

A więc na początek chciałam przeprosić, że tak dawno nie pisałam żadnego posta ale po prostu nie mogłam no...
Rodzice wysłali mnie na obóz sportowy na dwa tygodnie i jeszcze laptop mi się rozwalił O-O
Ale już jestem z wami <33

A teraz przejdźmy do tematu.

Keep calm

No właśnie,  czy ktoś wie o co chodzi bo myślę, że wszyscy!
Mam dla was kilka.. no tekstów. 










Aha i oczywiście obiecałam wam konkurs no nie?
A więc prosze:

Konkurs polega na tym, że przysyłacie na mój e-mail zdjęcie z Keep Calm.
Może to być zwykły tekst ale może być też w innej formie, wybór należy do was.
I oczywiście najlepszy wygra, pamiętajcie żeby napisać mi przy tym swój login na Msp!

A nagroda to:
5 grafów na Msp, 2 prezenty z listy* , prezent do pokoju.

* Prezent poniżej 650sc

Tyle.. ŻEGNAM!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz