2 kwi 2013

Śmieszne zdarzenia innych!

Słuchajcie! 
Gadałam z kilkoma moimi znajomymi na Msp i popytałam je czy zdarzyła im sie kiedyś jakaś upokarzająca historia.
Oto one:

1. Jak miałam 9 lat pojechałam na wakacje nad może. Uwielbiałam bawić się w "Małpim Gaju". Raz przyjechało na plaże wesołe miasteczko wraz z "Małpim Gajem"!
Błagałam mamę, czy mogę pójść. Zgodziła sie i miałam tam sie bawić 1 godzinę. Po 5 min zabawy zachciało mi się siusiu xD. A że nie mogłam wyjść bo mama drugi raz by mi nie pozwoliła iść, to usiadłam w kolorowych kulkach i zczełam siusiać w gacie. Po wyjściu byłam cała mokra i wszyscy sie mnie pytali: Co się stało? Posikałaś się? Straszne!

2. To było przed świętami. Miałam 7 lat. Do przedszkola przyszedł pan przebrany za mikołaja. Bałam się strasznie! Zamknęłam się w toalecie i nie wychodziłam, aż przyszły po mnie panie opiekunki. Posadziły mnie na kolanach mikołaja, a ja ze strachu zsikałam się na niego!

3. W zeszłe wakacje pojechałam z dziadkami do słowacji.
Wziełam ze sobą piłkę plażową, bo mieliśmy mieszkać w hotelu naprzeciwko parku wodnego! Pierwszego dnia, od razu poszliśmy tam by się wykąpać. Ja kąpałam się sama z kuzynką, bo babcia z dziadkiem siedzieli w solarium. Wzięłam ze sobą piłkę. Nagle zauważyłam małego chłopca w wieku około 10 lat, który miał taką samą piłkę, ale zostawił ją przy ich leżakach. Podszedł do mnie i zaczął wyrywać mi piłkę z rąk i krzyczeć: To moja piłka!!! 
Przyszedł ratownik i zaczął gwizdać w gwizdek, a wszyscy ludzie gapili się na nas. Ratownik zaczął mówić coś, ale niestety w innym języku. Nagle przyszła mama chłopca i dała mu jego piłkę. Ludzie nadal się gapili, a ja z kuzynką przenioslysmy się na inny basen.

4. Nie wiem czy ta historia jest prawdziwie żenująca, ale w moim życiu to jedyna upokarzająca historia:
Raz jak grałam na Msp Chciałam kupić sobie nowe oczy w Klinice Piękna. Ponieważ komp mi sie zacinał wciąż coś szło nie tak. Po przebierałam, coś tam po ustawiałam, w końcu udało mi się kupić te oczy, lecz....
Gdy wyszłam z Kliniki Piękna zobaczyłam, że nadal mam te same oczy, ale moja skóra.. Byłą granatowa!!!
To było straszne bo zapłaciłam 300 sc, które poświęciłam bo miałam tylko 406 sc, a chciałam kupić nowe oczy bo miałam randke na Msp, i przez to nie mogłam kupić ani nowych oczu, ani zmienić koloru skóry:(

To by było na tyle xD
Baj!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz