24 kwi 2013

Wielki KonQ!

Wiem, że każdy z pewnością lubi konkursy, a zwłaszcza z nagrodami!
Dlatego mam dla was konkurs, jest on naprawdę prosty;

Kto wyśle mi na Msp, najlepszy film wygra!
A oto zasady:

* Film musi posiadać jedno z tych zdań;
  Dlaczego on to zrobił?!
 Czemu mam takie nieszczęsne życie?...
 Szukam przyjaciół, jestem biedakiem z ulicy xD!

* Film musi mieć więcej niż 2 sceny,

* Film nie może trwać krócej niż 1 minutę,

* Film nie może zawierać przekleństw, ani innych nie przyzwoitych rzeczy xD

I pamiętajcie, im ciekawszy film tym więcej szans na wygraną!
Mój nick: merissa9
Zaproście mnie do znaj i udostępnijcie film:-)
Ooo, zapomniała bym...
Oto nagrody:
Jakby co, to te rzeczy po prawej ( czyli namiot i ta dziewczynka ) to som rzeczy do pokoju :)

Koniec Konkursu   20.05.13!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz